GET PANDAI APP NOW

PandaiProgram

Chinese New Year 2022 : Fast Like The Tiger

Adakah anda Fast Like The Tiger? 🐯

Hi budak Pandai! Bermula dari 1 hingga 28 Februari 2022, Team Pandai akan melancarkan kempen Fast Like The Tiger sempena perayaan Tahun Baru Cina, bagi memupuk semangat pelajar serta menjadikan sesi mengulangkaji pada kali ini lebih menyeronokkan.

Nak tahu tak? Jom ketahui TIGA aktiviti yang akan berlangsung sepanjang kempen ini:

  1. 388 Challenge
Lencana Fast Like The Tiger 388 Challenge

Menurut kebudayaan Cina, nombor-nombor tertentu mempunyai tafsiran dan maksud yang tersendiri. Oleh itu, kami memilih “388 Challenge” sebagai nama aktiviti kami adalah kerana maksud nombor 388 mengikut kebudayaan Cina adalah membawa maksud “hidup kaya-kaya”.
Sertai cabaran ini dengan mengumpul skor kuiz sebanyak 388 untuk memenangi lencana edisi terhad daripada Pandai.
Untuk menjadikan cabaran ini lebih menyeronokkan, anda boleh bersaing dengan rakan anda untuk menyertai aktiviti ini dan lihat siapa yang lebih pantas untuk memenangi lencana edisi terhad ini! Ajaklah rakan-rakan anda dan lihat siapa yang terpantas di 388 challenge ini 😉

2. How To Study Fast Like The Tiger

Disamping “388 Challenge”, Team Pandai juga akan mengongsikan tips-tips pembelajaran untuk pelajar mudah memahami, menghafal formula dan mahir dalam sesuatu subjek dengan hanya menggunakan “Features” di dalam Aplikasi Pandai.
Tips-tips tersebut akan dikongsikan di laman media sosial kami (Facebook & Instagram), setiap hari Jumaat sepanjang bulan Februari ini. Istimewa untuk bulan ni sahaja okay!
Kalau tak nak lepaskan peluang keemasan ini, jom ikuti laman media sosial kami @PandaiOfficial untuk perkembangan tentang perkongsian ini!

3. Pandai Youtube Time

Jangan lepaskan peluang anda untuk menonton sesi perkongsian kami mengenai sambutan Tahun Baru Cina di Youtube Pandai. Apa yang lebih menarik adalah anda semua dapat mempelajari sedikit sebanyak tentang kebudayaan Cina ketika menyambut Tahun Baru Cina bersama kami.

Jom tonton video sesi perkongsian kami pada setiap hari Sabtu & Ahad, 2PM.

Langgani Youtube Pandai dan tekan loceng notifikasi untuk tidak terlepas sesi yang menarik ini!

Jadual Program CNY di Pandai YouTube sepanjang bulan Februari 2022

Macam mana? Seronok tak aktiviti-aktiviti ini semua? Kami di Pandai tidak sabar untuk menyaksikan siapa yang bakal memenangi lencana “Fast Like The Tiger” yang menarik ini!
Perkara yang paling penting adalah benda yang menarik ini haruslah dikongsi bersama! Jangan lupa untuk mengongsikan berita menarik ini kepada rakan-rakan anda yang lain! Kalau nak post di media sosial, gunakan hashtag #FastLikeTheTiger okay 🐯

Log in atau daftar di www.pandai.org atau;

Muat turun aplikasi Pandai sekarang di Google Play atau App Store.

Jangan lupa ikuti Pandai di media sosial juga!

FB: @pandaiofficial
Instagram:@pandaiofficial
Twitter: @pandaiofficial
Tiktok: @pandaiofficial
Blog: blog.pandai.org

Related posts
PandaiProgram

Pandai Nak Bagi Duit Raya RM100 - Ceria Ramadan Raya is BACK!

Articles

Jadual Waktu Solat bagi Bulan Ramadan 1443H / 2024M

NewsPandai

Pandai Partners With MCPA To Empower Youth for Work Readiness!

Pandai

Jom SCORE dengan Strategi Kemahiran Belajar Top Students di Malaysia!