GET PANDAI APP NOW

ArticlesPandai

Bersedia untuk Back-To-School dengan Seminar Permulaan Baru 2024!

Wowww… Dah naik darjah nampak. Yang sekolah menengah, dah jadi abang-kakak tingkatan baru ya. Tak sangka kan, masa berlalu dengan cepat. Rasa macam semalam baru darjah 1 πŸ‘Ό

Jangan nervous pulak. Apa-apa saja yang baru, memang menggerunkan. Lagi-lagi tahun persekolahan baru, kawan baru, kelas baru, cikgu baru!

Sebab itulah Team Pandai, bersama-sama dengan Gentera Ilmu (Tutor Kesayangan Anda), nak bantu pelajar-pelajar semua MENYALAKAN semula mood belajar dalam Back To School 2024!

Kami nak pastikan persediaan tahun persekolahan baru adik-adik semua terpaling mantap!
Back To School with Pandai akan berlangsung bermula sekarang hingga 31 Mac 2024 dan terbuka kepada semua pelajar di seluruh Malaysia. Ada SEMINAR FREE, ada COURSES FREE dan tips untuk bantu pelajar melangkah masuk ke musim persekolahan baru dengan yakin dan bersedia. Kami tak nak sesiapa pun terlepas!


Sempena bermulanya sesi persekolahan 2024/2025, Team Pandai dan Gentera Ilmu akan lancarkan Seminar Permulaan Baru untuk semua pelajar di seluruh Malaysia! 😲🌟

πŸ—“ 4 – 8 Mac 2024
πŸ“ Pandai App
πŸ•˜ 10AM – 12PM & 3PM – 5PM
Terbuka Kepada: Pelajar sekolah tahun 1 hingga tingkatan 5

Dalam seminar ni, pelbagai tips dan teknik mengikut subjek akan dikongsikan, supaya adik-adik dapat head start yang padu waktu nak start sekolah semula nanti!

Ini antara 6️⃣ Kelebihan Menyertai Seminar Permulaan Baru πŸ€”

Jadual Seminar Permulaan Baru

Siapa yang boleh sertai Seminar Permulaan Baru? πŸ‘―β€β™€οΈ

Kalau nak jadi peserta seminar ni, mudah je: Pastikan anda seorang pengguna Pandai Premium!
Dah langgan, terus boleh akses seminar ni dalam Pandai App πŸ˜‰


Inilah masanya untuk anda cuba Pandai Premium! Team Pandai ada hadiah istimewa buat semua pelajar sempena kempen Back To School πŸŽπŸŽ‰

Menangis kalau terlepas ni, dik…

Jom join Seminar Permulaan Baru ya! Mudah sangat tau. Tak payah daftar form mana-mana pun! Just pastikan yang adik-adik dah ada akaun Pandai. Kalau belum ada boleh register akaun Pandai. Nanti dah sampai tarikh 4 Mac 2024, buka je laman utama App Pandai dan terus boleh masuk je dalam seminar!

Yang ni, memang boleh settle!

Klik butang di bawah untuk buka akaun Pandai. Dah daftar, boleh terus upgrade jadi Pandai Premium daripada laman profil.

Kita jumpa di sana ya! Semoga semua kemudahan yang kami usulkan dapat membuat adik-adik terus cekal dan bersemangat untuk belajar sepanjang tahun 2024 ini!

Let’s gooo! #senangjenakpandai 2024 ni! 🀩

Related posts
PandaiProgram

Pandai Nak Bagi Duit Raya RM100 - Ceria Ramadan Raya is BACK!

Articles

Jadual Waktu Solat bagi Bulan Ramadan 1443H / 2024M

NewsPandai

Pandai Partners With MCPA To Empower Youth for Work Readiness!

Pandai

Jom SCORE dengan Strategi Kemahiran Belajar Top Students di Malaysia!