GET PANDAI APP NOW

PandaiProgram

Happy Mid-Autumn Festival!

Jom sambut Pesta Kuih Bulan atau Perayaan Pertengahan Musim Luruh bersama-sama di Pandai!

Bermula daripada 21 hingga 30 September 2021, kami telah melancarkan dua aktiviti istimewa untuk memupuk semangat perayaan ini sambil menjadikan sesi mengulangkaji menyeronokkan.

1. Mooncake Festival Trivia


Apakah lagenda di sebalik peristiwa bermakna ini?

Apakah amalan yang dipraktikkan sempena perayaan ini?

Melalui 15 soalan dan penjelasan di dalam kuiz ini, mesti adik-adik akan berseronok sambil belajar sesuatu yang baru!Kalau dah selesai menjawab, jangan lupa screenshot markah anda dan post di media sosial. Tag-lah sekali kawan-kawan lain untuk mengajak mereka menguji pengetahuan sekali! Bolehlah tengok siapa yang paling expert dalam kalangan geng adik-adik 😎 tapi yang paling utama, jangan lupa tag @PandaiOfficial ok!

2. Lencana Edisi Terhad: Kuih Bulan


Seperti biasa, lencana yang cantik dan edisi terhad ni tak boleh didapatkan dengan begitu sahaja! Cabaran yang ditetapkan bagi mendapat Lencana Kuih Bulan adalah:

Kumpulkan 500 skor dari 21 hingga 30 September

Tak mudah, tak susah kan? Just right πŸ‘

Cepat ya adik-adik! Sekali dah habis tempoh yang diberikan, peluang untuk mendapatkan lencana lawa ini tutup sepenuhnya! Tapi, kalau dah dapat, lencana ini akan dipamerkan di profil adik-adik sampai bila-bila  πŸ™Œ 

Haa.. tengah kira berapa kuiz nak siapkan dalam seharilah tu πŸ˜†

Jangan risau, adik-adik mesti boleh punya!

Apa-apa pun, kalau dah dapat selesaikan cabaran lencana edisi terhad atau trivia, post-lah di media sosial dan tag kami ok!

Sekali lagi, kepada mereka yang menyambutnya, Selamat Meraikan Pesta Pertengahan Musim Luruh!

Log in or register at our website www.pandai.orgΒ 

Download the Pandai App at Google Play or App Store

Don’t forget to follow us on social media too!

FB: @pandaiofficial
Instagram:@pandaiofficial
Twitter: @pandaiofficial
Tiktok: @pandaiofficial
Blog: blog.pandai.org

#senangjenakpandai

Related posts
PandaiProgram

Say Hello to PandaiBot!

Pandai

Pandai Premium: Penstrukturan Semula Ganjaran Syiling

Pandai

Pandai di KOSMO!: Kenali pengasas kami

PandaiProgram

Pandai Colouring Contest 2021 Tamat!