GET PANDAI APP NOW

Pandai

LATEST: Jadual Pandai Live Tuition yang TERKINI (Mac 2023)

Hi semua! Kami dari Team Pandai gembira untuk berkongsi jadual Pandai Live Tuition yang telah dikemaskini dan paling terkini!

Kini, sesi Pandai Live Tuition akan diadakan pada hari Isnin hingga Jumaat pada pukul 8.00 malam hingga 10.00 malam. Jadual baru ini akan memberi lebih banyak masa untuk pelajar belajar dan berinteraksi dengan guru-guru di Pandai.

Sama juga seperti sebelum ini, Pandai Live Tuition menawarkan kelas secara langsung dalam kumpulan kecil bagi membantu murid-murid menyelesaikan masalah matematik, sains, bahasa Malaysia, bahasa Inggeris, dan juga Sejarah, dengan lebih berkesan. Murid dapat bertanya soalan secara langsung dan menerima maklum balas dengan serta-merta.

Tambahan pula, kelas yang diadakan menggunakan teknologi terkini dan kami memastikan bahawa pelajar akan mempunyai pengalaman pembelajaran yang menyeronokkan dan berinteraksi dengan rakan sekelas dari seluruh Malaysia.

SESI SEKOLAH RENDAH

Jadual Pandai Live Tuition Sekolah Rendah 8pm-9pm
Jadual Pandai Live Tuition Sekolah Rendah 9pm-10pm

SESI SEKOLAH MENENGAH

Jadual Pandai Live Tuition Sekolah Menengah 8pm-9pm
Jadual Pandai Live Tuition Sekolah Menengah 9pm-10pm

Macam mana nak join?

Jika berminat untuk sertai Pandai Live Tuition, anda hanya perlu berdaftar sebagai Pandai user dan langgan pakej Premium untuk mempunyai akses Pandai Live Tuition. Senang je kan? Dengan manfaat yang telah bantu ramai pelajar mencapai markah yang lebih tinggi dalam peperiksaan mereka dekat sekolah, Pandai Live Tuition tidak boleh dinafikan sangat berbaloi!

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk meningkatkan pencapaian akademik dengan Pandai Live Tuition. Sertai kelas-kelas kami sekarang dan nikmati pengalaman belajar yang menyeronokkan dan efektif!

Sesi Pandai Live Tuition yang baru ini akan dimulakan pada 20 Mac 2023, jadi jangan lupa untuk mark your calendar! Senang je nak Pandai!

Log in or Sign Up at www.pandai.org 
Download Pandai App now via Google Play or App Store.
Follow us on our Social Media Now for more updates!
Facebook: @pandaiofficial
Instagram:@pandaiofficial
Twitter: @pandaiofficial
TikTok: @pandaiofficial
Blog: blog.pandai.org
#AchieveTogether

Related posts
PandaiProgram

Pandai Nak Bagi Duit Raya RM100 - Ceria Ramadan Raya is BACK!

Articles

Jadual Waktu Solat bagi Bulan Ramadan 1443H / 2024M

NewsPandai

Pandai Partners With MCPA To Empower Youth for Work Readiness!

Pandai

Jom SCORE dengan Strategi Kemahiran Belajar Top Students di Malaysia!